Bebeğim, doğduğundan beri gündüzleri uyku sorunu yaşıyorduk zaten. İlk iki ay mama meme birlikte beslendi ve malesef kolik ağlamalarıyla harap oldu. 2 aylıkken mamayı bıraktık 3 aydır sadece meme emiyor, şu an 5 ay 7 günlük. Bu süreçte gece uykularımızda hiç problem yaşamadık fakat gündüz uykularımız yok denecek kadar azdı. Otomatik sallanan ana kucağı aldık, sallanarak uyuyor diye 4. Ayına girerken dönmeyi öğrendiği için ve uyanır uyanmaz dönmeye çalıştığı için onu da, malesef 3,5 ay kullanabildik. Tabi 5 ay içinde gündüz uyutmak için her yolu denedim kundak, ayakta sallama, kucakta sallama, beşikte sallama, hiç salllamadan uyutmaya çalışma, ayakta gezinerek uyutma vs. Emzik de almıyor. Tüm bunların hiçbir faydası olmadı. ben sorunlu gündüz uyumalarını kabullendim derken bebeğim bu defa da memede uyumaya başladı bu benim için aşırı yıpratıcı olmaya başladığında da bebek arabasını evin içine aldım emzirdikten sonra arabasında sallayarak uyutuyorum. Gündüz uykusunu artık kafama takmıyorum derkeeeen 1 haftadır gece uykularımız berbat bir halde. Geceleri memede uyutup, yatağına bırakıyorum normalde fakat 1 haftadır Uykuya aşırı geç dalıyor. 2 saatte zor uyutuyorum bir de uykuda dönmeyi öğrenmeye çalışıyor sanırım, saatte 3 defa kalktığımız oluyor. Uykusunda dönmeye çalışıyor ve kafasını koyup uykuya devam edemediği için uyanıyor. Uyku gerilemesi 4. Ayda diye biliyorum. Biz 5 aylık olduğumuz günden beri böyleyiz, doktorumuz dişten kaynaklNabileceğini söyledi fakat ben bitik vaziyetteyim bedenim uyanık fakat ruhen uykudayım, 🙄aşırı yorgun ve uykusuzum dolayısıyla bedenen olduğu kadar psikolojik olarak da hiç iyi durumda değilim. Bebeğimi kötü etkilemekten korkuyorum. Var mı bu tarz bir durum yaşayanınız, bu hala uyku gerilemesi durumu mu öğrendiği şeyleri uykuda yapma çabası mı fikri olan?? Baya uzun oldu ama yaşamayan kimse anlamıyor 2 saat bile olsa kesintisiz uykuya ihtiyacım olduğunu, herkes akıl veriyor ama ben bebeğe bakayım sen biraz uyu diyen yok. 😒