Oguzhan_1605 Merhaba arkadaşlar Migros’un bezini kullanıp memnun kalan var mı? Normalde ben prima kullanıyorum ama petrol türevi maddeler bulunduğu içim kullanmak istemiyorum.fikir verirseniz sevinirim
Baharyildiz Oguzhan_1605 Minies alt pedi kalitesi düşük ama anlık kullandığımız için yeterli bezini kullanmadım ama önerilenler arasında da hiç görmedim. Sleepyi öneririm biz çok memnunuz ki bu aşamaya gelinceye kadar 6 7 çeşit marka bez kullandık.
Suluusepken Oguzhan_1605 iki aylıkken vs kullandım pişik yapmadı memnumdum. Goon, molfix, canbebe, sleeepy normal ve natural birçok bez denedim kimyasal barındırmayan memnun kaldım her birinin başka özelliği güzel
MiracAlpinveUmutunAnnesi Oguzhan_1605 ilk doğduğunda kullanmıştık çok memnun kalmıştık bizde pisik falan yapmadı çok rahat bi bez
Egecim Oguzhan_1605 molfix almıştım iki ay kullandık cocuk pişik oldu geçmedi bi türlü miniese geçtik hafifledi epey hava alan güzel bir bez.
Tontisimm Minnies kullanıyorum memnunum hemde uzun süredir kullanıyorum doğduğunda primayla başlamıştım sonra değiştirdim arkadaşım önermişti sorun yaşamadım
Oguzhan_1605 Tontisimm çok teşekkür ederim ☺️ bende bugün bir paket aldım prima beş paket kullandım korktum açıkçası değiştirmeye gerçekten resmen ilaç kokuyor prima birde bunu deneyeyim dedim.
mavisinannesi17 Oguzhan_1605 bende var idarelik almıştık sleepy bulamadık diye oğlumda biraz pişik yaptı bacaklarında yaptı bide çok bol bi tuhaf evde kullanıyorum öylesine bi sllepy bide onu takıyorum değiştirerek birde patlıyor çişi çok yapınca
meryemm_demir Oğluma Primayla başlamıştım 1 yaşından sonra Minies’e geçtik primada yaşadığım pişiği daha yaşamadım ve 29 günlük oğlumada doğduğundan beri kullanıyorum çok şükür ne pişik oldu ne kızarttı ne kakasını çişini dışarıya çıkarttı fiyatına göre gayet kaliteli bir bez ben çok memnunum
GUBILIK Oguzhan_1605 ben bayadır kullanıyordum ama burda bir anne mantar yapıyor dedi hakıkaten de mantarımız vardı. O gun bıraktım. Mantar gitti
ZeynepAdam Oguzhan_1605 minies i gun icinde kullandim hep sleepy ve molfix e destek olarak kullandim. Gece boyunca hic kalmadi ama gunduz icin cidden memnun kaldim.
Elif125 Oguzhan_1605 denedim kağıt gibi bir bez . Hiç hoşuma gitmedi evy baby minies sleepi denedim memnun kalmadım . Prima premium care ye devam 👍🏻