Benisahtesevme2 Kızlar bugün bıtırdım ay çok guzeldı ya kadro falan efso dızı onerısı verın bana akşam esımde yok oğlum uyuyunca keyıf yapmalık 😀
Tatlican Benisahtesevme2 Başını okuyunca allah allaaaaahh diyorum mezarligin nesi guzelki acaba cicekmi ekti bayram geliyor diye🤣🤣🤣🤣sonra anladimki flimmis🙈
Benisahtesevme2 Gokturksmama evet yA bayıldım ıkıncı gelır herhalde Hasan amırın kızı ıle başlar dıye düşünüyorum