ikizannesi34 ilk sezaryende hiç kullanmadım, kilo verdikçe gitti alt karnım normal halimde de vardı yine o kısım kaldı, şimdi 2. Sezaryeni oldum taburcu olunca korse taktm fark eder mi bilmiyorum ama dikiş yerini sıkı tuttuğu yürürken acıyı azalttığı için kullanıyorm sıkılaştırr mı görcez