Hasanazadannes Bebelac kullanıyorum aptamil çok gaz yaptı diye bebeğim kakasını zor yapıyor hem kilo aldırcak hem sindirimi kolay bir mama öneriniz var mı
[silindi] Hasanazadannes canım benim bebeğim 2 aylık hipp kullanıyorum . Kakasını zor yapıyoda kulak temizleme cubuguyla poposunun delik kısmına saf zeytinyağı sür iyi geliyo
Deletedmom_5 Hasanazadannes Ben oğluma hipp marka mama kullanıyorum, doyurucu ve sindirimi kolay rahatlıkla büyük çişini yapabiliyo. Denemeni tavsiye ederim.
ikicocukcokcocuk Hasanazadannes Gaz kabız diye geçtik aptamilden Bebelac Gold a gayet güzeldi kabızlık gaz sorunu yoksa Sma da güzel
Hayal0101 Miranbaby22 bizde başladık aptamil bnm bebeğimin kilosu cok düşük ayına göre geride inşlh bizde faydasını görürüz
AdaLina13 Hasanazadannes Aptamil kilo aldırıyor diye biliyorum. Aptamil ve sma comfort var kabızlık için bunları kullanabilirsiniz. Her yerde bulunmayabilir eczanelere bakabilirsiniz