Gazlı bir bebekti gazı bittikten sonra kendiliğinden gece 2de uyku moduna geçiyodu uzun bi süre öyle oldu bende geç yatan biri olduğum için sorun etmedim uydu bana yani saati sonrada birden bire 11le 11 buçuk arası uykusu gelmeye başladı kaç aydır böyle devam ediyoruz sağolsun geceleride hiç uyanmıyo sabahta erken uyanmıyo şuan çok rahatım istesem olmazdı belkide😊 Kaç aylık şuan bebeğin ?