Kızlar son 2-3 aydır yoğun yaşıyorum aniden içime korku giriyor midem bulanıyor sanki aklımı kaybedeceğim zannediyorum zihnim bulanıklaşıyor. Hastaneye yatırırlar beni diye çok korkuyorum. Kızımdan ayrı yaşayamam. Öğürme geliyor içime korku ve bir sürü düşünce çok kötü oluyorum doktora gittim paxil ve rexapin verdi. İlk 2 hafta çok iyiydim sonra yine başladı lütfen yardımcı olur musunuz