Sevde3 Kızlar 2 aylık bebeğim var sürekli elini emiyor aç olsada tok olsada hep elini emmek istiyor ağzının suyunu falan akıtıyor emerken neden acaba
Papatya2636 Sevde3 basit 😂annesi artık keşif yapıyor benimde 2aylık aynısı☺️☺️Bütün elini ağzına sokuyor
Deva22 Sevde3 bizimki de öyle şuan oral dönemde oldukları için kavrayabildikleri herşey ağıza tabi önce el 🤩