Merhaba anneler 💐
Perşembe günü oğlumun 2. ay aşısı yapıldı. Ateşlenme yaşamadık şükür. Ama aşıdan bir gün sonra pipisinin alt derisinde bir şişlik fark ettim. Bugün o şişlik nohut büyüklüğüne ulaştı. Aşı yerinde şişlik olması normal diyorlar; pipisinde şişlik olması anormal değil mi?
Bilgisi olan varsa içimi rahatlatın lütfen 😔