121 Kızlar merhaba göğüs ucum yara oldu düzelene kadar silikon göğüs ucu kullanmayı düşünüyorum kullananınız var mı memnun kaldınız mı acaba bide nasıl kullandınız
AlpEmir 121 doğumdan itibaren 20 gün kullandım.göğüs ucum olmadığı için hastanede hemşire alın demişti.Eşim Philips avent almıştı çok memnun kaldım.sütünüzle minicik ıslatın zaten yapışıyor göğsünüze 🥰 tabi önce steril hale getirin🙏🏻
AlpEmir 121 hayır kaynatmadım zaten hastanede kullanmıştım ilk. Biberon temizleyici ile temizliyordum hemşire önermişti 🥰
Babyarask We baby mat yeni ürün olanından aldim diğeri daha plastik daha sert çok kolay emiyor oneririm
121 AlpEmir bende de var, biberon temizleyici ile yıkayayım o zaman. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için 🙏🏻