Nurrr97 evet işte ishalden çıkamadım tuvaletten, bişey yiyemediğim için de toparlayamadım. En son ishalim dursun diye zorla leblebi yedim o da midemi bulandırdı, afedersin tuvalete zor yetiştim, klozete oturdum önümde leğen hem alttan hem üstten öyle kötüydü ki 😣 ilerlemeden git hastaneye serum al toparlan yoksa bebeğine hiç bakamayacak hale gelirsin ben gibi 😔