Gözyaşı kanalı tıkalı olunca oluyor sanırım.. benim oğlumunda kapalı kanalları masaj yapıyorum ama doktorum kanallar açılmadığı sürece çapaklanma yapar, damla vereyim ama bitince yine çapaklanma olur dedi. Masaj şart ama gel gör ki oğlum(5ay 10 günlük) elimi tutuyo yapmayayım diye 🙄