1 ay 5 günlük bebeğime çevremdeki herkes niye iki çay kaşığı su vermiyorsun diyor mama ile besleniyor yazık diyorlar verim mi sizce hiç veren oldumu aranızda? Birde bi sorum daha var kızlar bebeğimin maması humanaydi memnun kalmadım kilo alımı bana az geldi aptamil aldım iki gündür onu içiyor ve 90 cc içen bebek birden 60ini içiyor 30 cc kalıyor öyle içmiyor zorlasamda cidden dedikleri gibi varmiymis aptamil şekerli diyorlar 🤷♀️