BEH BEH selma hanım daha önce mezun olduğunuz okulun diplomasi ile yüksek öğretim kurumumuza ibraz ediniz diyor ben diploma ile nereye başvuru yapıcam şimdi
Selmayusuf BEH canım notlarım durmuyor zaten biz sistem üzerinde çalışırdık ordaki bölüm sonu değerlendirme soruları oluyor onlar dan çalıştık. En çok ordan çıkıyo