Kızlar oğlum 3.5 aylıkken sünnet oldu. Şuan 7 aylık. Sünnetten sonra kontrole gittiğimizde derisi pipisinin üzerine geliyordu. Doktor bez değiştirme yaparken deriyi arkaya doğru itin biraz kilolu bir bebek olduğu için normal dedi. 7 aylık oldu hala yapıyorum bugünde doktora fotoğraf attım aynı şekilde devam edelim yalnız biraz yapışıklık görünüyor bir ara muaneye bekliyorum yazmış. Yapışıklık olunca ne oluyor çok korkuyorum yine sünnet gibi birşey değildir demi ? Eşim hafta içi izin alır almaz hemen götüreceğiz. Başına gelen varmı böyle ?