Kıxlar bebeğim 4. Ayına girecek kendini sırt üstü yatarken kaldırmaya çalışıyor. Hatta iki elini birleştiripmkafasını yerden kaldırıyor. Elimden tutup oturma pozisyonuna geçiyor bi anda. Ama oturma pozisyonunda kafasını tam dik tutamıyor yalpalıyor. Böyle kaldırıp sağa sola filan bakıyor ama geri düşürüyor. Omzumda kaldırıp sağa sola bakabiliyor. Kucağımda dışa dönükkende kendi tutuyor kafasını. Ama tsm kendinden emin tutmuyor yüz üstü asla ve asla yatmak istemiyor. Hemen kafasını gömüp ağlamaya başlıyor. Herşeyi denedim oyuncak şarkı zeka kartı ama asla tumytime yapmıyor. Başını bu şekilde tutması normal mi yoksa tam dik kendinden rmin tutmuş olması mı gerekirdi? Hafif sağa meyilli tutuyor zaten 4. Ay kontrolünde hala devam ederse doktorumuz emin olmak için ultrason isteyeyim içiniz rahat etsin dedi ama ben çok üzülüyorum 😔 ilk çocuğum