Bebeğim 2 buçuk aylık. Gaz sancısı 2. Haftada başladı gece gaz sancisindan uymadığı için ve gazını naparsam yapalım cikartamadigimizdan sakinleştiği tek yer memeyi ve sürekli meme istiyordu emzik tutturamadım. Şu an gündüz uykuları en fazla yarım saat gece ise full memede uyuyor bende yatırarak emziriyorum mecbur. Napacagimi bilmiyorum bu durumu yaşayıp sonradan uykuları düzelen oldu mu nolur yardım edin