Meraba kızlar bebeğim bazen çok güzel hiç bırakmadan emiyor , bazen de emerken memeden çıkıp sonra tekrar memeyi tutup sonra tekrar bırakıp tekrar tutuyor. Gaz sorunu da var acaba gazdan mi yapıyor ya da karnı tokken mi emzirmeye çalıştığım anlar oluyor ya da meme reddi mi yasiyorum çözemedim bir fikriniz var mı?