Kızlar bebeğim dünden beri çok halsiz dun ateşi 39° geçiyordu akşam acile götürduk ateşi düşmüştü boğazı kızarmış dis olabilir vs dedi bir şurup verdi ilaç yazdi gönderdi ama çocuk sürekli uyuyor baygın gibi ateşi normal dolven verdim paranox fitil verdim sık sık da emziriyorum ama git gide sanki kötü oluyor ya ne yapabilirim ek gidada kabul etmiyor 7 ay 6 günlük bebeğim adam akilli bir doktor bile yok bakmıyorlar ne yapacagim cok korkuyorum