Esdoel nesekaan yan 14 kilo oğlum 5 kullanıyorum baby turco ben burda numaraları görünce şok oluyorum kızım 21 kiloyken 5 kullanıyordum gayet güzeldi sıkmıyordu 5 le bıraktı bezi
nesekaan 1Beybiletto ya bizde 6 kullanıyoruz sıkmasın dıye 6 aldım ama oda bıraz buyuk arkasında toplanıyor bende bıraz toplu dursun dıye dusundumde