Sadaaa ya normalde kızım 3 aylıkken bırakmıştı emmeyi de mamayı da 3. Aydan sonra hep yemek yedi zorla. Mama konusu yeme konusu bende psikolojik sorun yarattı içmeyince kafayı yıyorum oğlum da aynı olur diye. 9 ayı bitirdik şukur de işte içsin yesin istiyorum. Diğer cocuk sorunlu olunca 6 yasında kızım ve hala aynı ağlayarak yer yemeğini