ayserkan35 İyi gunler hanimlar.Bebegim 6 gunluk ve gobegimiz bugun dustu.Acaba ben gobek dustukten snra bisey yapmam gerekiyo mu mikrop kapmasin vs diye.
Sara74 ayserkan35 Biz gpbey düşdükden sora bəzi şeyler eledik hekimin meslheti ile siz isteyirsinize dokroeunuza deyin cunki orda mkkrob çirk falan qala biler.