Nursemom_ Kızlar bebeğim 7 aylık normalde uzakta yasıyorım bayram dolayısı ile memlekette geldim şimdi, herkes bu bebek emeklemesi lazm çok zayıf falan deyip duruyor bebeğim 2.5 kg doğdu şuan 7.5 kg emaklemeye çalısıyo ama daha gücü yetmiyor
smaktroll Nursemom_ bebekten bebeğe değişir benm kızım da 6 aylıken emekledi ama benim arkadaşımn oğluda 1 yaşında daha yeni emekliyor etrfnzdakilere aldırış etmeyn onlara bakarsak oo işimiz zor
LadyGugu Nursemom_ Normal emekleme zamanı 9 ay civarıdır. 7 aylık emekleyen bebek erken emeklemiştir çoğu bebek 7. ayda emeklemez.
Findikzadem Nursemom_ bazı çocuklar hiç emeklemiyor benim oğlum 5.5 aylikkn emeklemisti kuzenimin oğlu hiç emekledi 11 aylıkken yürüdü takmayın
Sevilay37 Findikzadem benimde 5 aylık emeklexi simdi 6 aylık , çok zorlanıyorum nasıl basettiniz direk kablolara gidiyo
1Beybiletto Nursemom_ 7 ay 6 günlük bugün başladı emekliyor🥰 bende şaşırdım kimi bebek emeklemeden yürüyor bile takilmayin
Kuzusuannesi Nursemom_ öyle bir kanun mu varmış diyin hatta emeklemeden yürüyen çocuk olduğunu hiç duymadınız mi diyin… susturdun ağızlarını ne geveze insanlar var sirf laf olsun diye konuşuyorlar… umarım bunu size soyleyenler anne degillerdir de cahilliklerine verilsin
Alyehus Bebekten bebeğe değişiyor bence kızım 4 aylıkken dönmeye başladı bu çocuk 6 da emekler dediler haftaya 9 aylık olucaz emeklemeye merakı yok geri geri gidiyor ama tutunup kalkmayı öğrendi felaket yürüme hevesi var. Emekleme bir gelişim basamağındaki değil takılmıyorum şahsen hatta geç yürüse işime gelir aşırı hareketli bir bebek çünkü 😀
Minikkizinyolu Nursemom_ ayrıca hiç zayıf değil ki çocuğun doğum kilosuyla su anki kilosu gayet orantılı ve güzel. Bilmediklerini ve cahil olduklarını yüzüne vurun. Benim kızım da şişman değil normal bi bebek zayıf diyenlere her bebek obez olmak zorunda mı diyorum
Hndealnathn Emeklemek bir gelişim göstergesi değil.olsada olur olmasada.her bebek hu surecte farklıdir.benim çocuklarım bile farklı.oglum 5.ayinda emeklerken kızım 8.ayinda emekledi🤷
2-cocuklu-hayat Nursemom_ Benim oğlum 5 buçuk aylıkken değişik bi şekilde emeklemeye başladı kurbağa gibi zıplayarak gidiyordu. 2 gün önce sünnet oldu şimdi korkudan normal şekilde emeklemeye çalışıyor 7ay 7 günlük şuan. Arkadaşımın bebeği 10 buçuk aylıkken emekledi. Her bebek farklı
Yasemin-35 Nursemom_ ikizlerim 8 aylarını doldurmak üzereler. Biri 20 gündür falan emekliyor ama diğeri emeklemiyor. Bireysel farklılık… Kafanıza takacağınız bir durum yok. Ayrıca emeklemek bir gelişim basamağı da değil, 2 ay sonra emeklemeden yürüyebilir de….
otose_san Nursemom_ büyük kızım 6, küçük kızım 7 aylıkken emekledi. Ama hepsi bu ayda emekleyecek diye bi kural yok, zamanı vardır, her bebeğin gelişimi farklı sonuçta