Tek bir yerde varsa bu kızarıklıktan antibiyotikten dolayı degıldır. Dokuntu gıbı kalmamıs anladıgım kadarıyla. Ki kalsa bıle bır sure kalabılıyor vucudunda gececektır annesi 😊 ama vucudunun baska yerlerınde de varsa ve baska sıkayetler de devam edıyorsa doktoruna danısmanızda fayda var. Ama kabarık ve iltihaplı vs durmuyor, alnını bır yere surttugu için bile olabilir(yastık, koltuk kumaşı vs) ben olsam endise etmez sadece takip ederdim nacizane fikrim🙏🏻