Nrkzy Kızlar bugün diş hekimine gittim 20 lik dişimin kenarı kırılmıştı çekilmesi gerekiyor dedi röntgen çekildi sinirin üstünde diş böyle olup diş çektiren var mı uyuşukluk kalabilir denildi
PortakalKokulum Nrkzy bende bikaç ay önce cektirdim normal 20lik ti agladım girerken korkudan ama saçmalıkmış valla kac hafta agrı cektim keske daha önce yaptırsaymışım rahat ettim sonra hiç korkma bacım
Nrkzy PortakalKokulum teşekkür ederim valla nasıl moral oldu anlatamam çok korkuyorum bende ama kaçış yok 🥲
PortakalKokulum Nrkzy inan ki suan agrısını bosuna cekiyosun canım, ben yemeden içmedem kesldim 3 hafta agzıma bişey koyamamadım ama cektirsim rahatladım vallahi