Merhaba,
Ek besin tadımlarımızda 3 gün süre boyunca aynı gıdayı vererek ilerliyoruz. Ancak sormak istediğim bir şey var. Bebeğiniz 2 gün boyunca aynı besini yemek istemezse ve alerjisi olmadığını da anlarsanız 3. gün de yine vermeyi deniyor musunuz? Israr etmek besin reddine sebep olur mu sizce?