Kızlar merhaba kızım 1 yaşında
Ayakkabı giymeye hala alışamadık 11 aylıkken yürümeye başladı şuan aktif bir şekilde yürüyo
Ne zaman ayakkabısını giydirsem ağlıyor
Aldığım ayakkabılar hem ortopedik Hemde yazlık
Sizler nasıl alıştırdınız
Önerilerinizi bekliyorum