Merhaba kızlar bebeğin 1 hafta sonra 8 aylık olacak ve desteksiz otırmuyor 30 saniye falan ve sürekli öne atıyor kendini drstekli oturunca da aynı hiç korkusu yok pat diye öne atıyor ağzının üstüne napıcam bilmiyorum hep egzersiz yaptırıyorum oturtmaya çalışıyorum ama yok böyle olan varmı lütfen bi bilgi verin 36 haftalık doğdu bu arada bi etkisi varmıdır