Kkzlar kaç gün önce kızıma 6 ay aşısı yaptım gece baya huzursuz ve bir bacağında bugün baktım düğüm gibi olmuş şişlik değil alttan düşüm gibi olmuş bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim geçer mi acaba .Hafta sonu olduğu için sağlık ocağına da gidemiyorum