Seymamm teşekkür ederim özel hastane yada ünverste dw cocuk doktoru varmı önerdiğiniz bebeğim premiture doğdu kontrolleri devam ediyor atamaya esas rapor aldık erzurıma verdiler eşim Diyarbakır silvandaydı normalde çocuktan ötürü tam teşekküllü hastenelerin olduğu il istedik erzurum cıktı hastne cok önemli benim için bilgi verir misiniz biraz benı yönelrndirseniz cok tereddütlüyüm