Bende bugün kızımın sol göğüsünun altında gördüm ve doktorumuza resim attım vitiligo hastalıkligi olabilir dedi bende sizin gibi çok endişeliyim büyür ve yayılırsa getirmemizi söyledi inşallah geçici birşeydir evlatlarımıza Rabbim dermansız hastalık yaşatmasın 😔