Necip bey den hiç memnun degılım agzından lafı cımbızla alıyorsun baran bey var aynı hastanede o daha iyi. Ama burda Adem beyi de çok öneriyolar. Ben baran beye götürüyorum istanbul da da doktorumuz var gıttıkce ona muayne oluyoruz ve onlıne muayne aldım aklıma takılan herseyı soruyorum