Bebeğim 22 günlük, hep memede uyumak istiyor, beşikte hemen uyanıyor. Yenidoğan sürecinde bu normal biliyorum anne sıcaklığı istiyor, fakat beyaz gürültü denilen seslerle uykuya dalan bebekler olduğunu biliyorum. Bir kaç kez denedim, dinliyor bir süre sakince ama sonra tekrar ağlamaya başlıyor memeyi alana kadar da susmuyor.
Aynı durum emdikten sonra gaz çıkartmak için kaldırdığımda da oluyor, gaz çıkartırken uykusu açılıyor ve uyuması için tekrar emmesi gerekiyor.
Bu beyaz gürültü ile ya da başka yolla beşiğinde kendiliğinden uykuya geçmesini başaran var mı tüm tavsiyelere açığım. Ben de birazcık uyumak istiyorum 😢