Eslemsi canım simdi tekrar Bez taksam sonra yine basa doneriz ama. Simdi ben akısa bıraktım.onumuz yaz cok kasmıyorum.benım kız henuz konusmuyor. Ama cısı 1 damla kacırsa aaa anne diye hemen sesleniyor. Sonra kosa kosa tuvalete gidip yapıyoruz. Yanı kacırıyor ama cok degil mınnacık kacırıp tutuyor. Mesela uyanınca hemen tuvalete gitmek istiyor. Geceleri eskiden bezi doldururdu simdi cogu gece bezi bos uyanıyoruz. Tuvalete yapar, Lazımlıga yapar, alaturka tuvalete. Yanı heryere hakım. Aslında cısı geldıgınde soylese sorun bitecek ama kacırınca soyluyor 😔 kısın bu egıtımı veremem. Kışa kadar ogrenmezse mecbur seneye kalacak. Ama simdi bezsız dolanıyoruz aslında kendi de rahat ediyor. Bezden iyice rahatsız olmustu. Kuzum bide ben adana da yasıyorum cok sıcak cocuk hep bezden ısılık dokuyordu. Ama artık kacırsa bile sakince annecim bana cısını yapmadan Soyle beraber yapalım diyorum. Tamam diyor ama sonra yine ben goturmeyı unutunca cocuk kacırmıs oluyor. Bakalım az daha sabredim.