Bebeğim 9 aylık. Bir süredir saçında şerit şeklinde kelleşme vardı. Şimdi gözümün içine soka Soka çekiyor saçlarını ve kulaklarını. Canı sıkılınca acıkınca kucağa gelmek isteyince uykusu gelince. Kısacası mutlu olduğu anlar dışında hep saçlarını yoluyor kulaklarını çekiştiriyor. Diş sebebiyle değil bu bildiğiniz tik olmuş. Beni varken de yokken de bunu yapıyor. O kopan saçların yeri saçkıran olacak yani çok korkuyorum bu davranışı yapmış ve bıraktırabildiğiniz bebeğiniz oldu mu? Ne denemeliyim? Güzellikle söylüyorum, belki anlar belli anlamaz ama anlatıyorum, sert söylüyorum, kızıyorum yani her yöntemi denedim. Oyuncakla dikkatini dağıtıyorum şarkı açıyorum söylüyorum dans ediyoruz. Yine aynı sıkıldığı saniye hemen çekiyor