dogukusss Kızlar eşim çok zayıf gün içinde yemeğini yer protein ağırlıklı besleniyor 1.85 boy 68 kilo ne yapacağımı şaşırdım artık. Nasıl kilo aldırabiliriz. Sağlığı açısından da artık zor. Önerileriniz var mı ?
kbra2234 dogukusss sabah öğle akşam cicibebe yiyin 1 kase diyorlar gece yatmadan önce falan kilo alınsın diye. Benim abimde 190 boy 65 kilo falandı hiç kilo alamazdi spora yazıldı protein tozu falan da kullanarak şuan 85 kiloya yakin
Piko2021 dogukusss off bende en son 53 kilo idim şimdi allah bilir kaç olmuşum 60 kilo olsam keşke ama yok alamıyorum
Dondurmalikahve dogukusss Cici bebe ve fıstık ezmesini bolca yesin, kahvaltı da yağlı peynir omlet yesin, akşam değil gündüz çorba içsin gerisi onun bünyesine kalmış
dogukusss kbra2234 biZde yazıldık spora ama boynunda 3 fıtık çıkınca ağırlık kaldırması spor yapması şuan için yasak yedirerek almam lazım. Cici bebeyi deniyeceğim teşekkğr ederim
Piko2021 dogukusss kilo almak isteyenler kilo alamıyor kilo vermek isteyenler kilo veremiyor 😂😂bak bu saat olmuş hala ağzıma sadece sabah 1 çikolata yedim o kadar 2 çocuk olunca yemek yiyemiyorum
hemsire09 Piko2021 gerçekten hanileyken seviniyordum kilo aldım diye 50 yle hamile kalmıştım şuan 46 kiloyum çok güçten düşmüşüm gibi hissediyorum:(((
Piko2021 hemsire09 bende 48 ile hamile kaldım 65 le doğum yaptım şimdi 50 kg falan olmuşumdur çok güçsüz hissediyorum kolumu kaldırqcak halim yok çocuklar engel değil bem kendim yapamıyorum hiçbir iş ondam vitamin bile alıyorum
gokkusagitozu Doktora gittimi peki ben bir ara kilo veremedim asla gittim meğer şekerim varmış o yüzdenmiş. 🤷 Hemen ona uygun diyet ve ilaç kullandım dört ayda incecik oldum. Hatta hamileyim şuan tüm dokuz ay boyunca şeker tüketmedim
dogukusss gokkusagitozu evet gittik tüm kan tahlilleri hormonları çok güzel vücudunda ki tek şeyi boynunda ki fıtık başka hiçbir sıkıntısı yok. Biz aynı şeyleri yedik ben 7 kilo aldım eşimde gram oynama olmadı 🫠
gokkusagitozu dogukusss o zaman metabolizması çok hızlı çalışıyordur. Sürekli bir şeyler yemesi gerekir yani hamur işi şeker abur cubur ama oda sağlıklı olmaz 🤷