Ozgeyilmaz2 Umutluluk of sebepsiz krizler beni yordu ben tepinecem artık allahım sabır diliyorum sabırrrrrr
Ozgeyilmaz2 kuzey-21 bende geçiriyorum, bugün ilk defa sesimi yükselttiğim anlamıyor tabi öylece baktı geri devam etti ağlamaya donra bı anda bırakıp oyuncakları ile oynamaya başladı bende o sıra balkondan atlasam mı falan dedim kendi kendime
Themia Ozgeyilmaz2 çocuğun karwkteriyle ilgili ne zaman sakinleşeceği vs birde anne baba tutumuyla alakalı yani burda bir bayan 4. Yaştan umutlu olduğunu söylemiş mesela siz o zamana kadar böyle mi devam edecek diye düşünmeyin. Her çocuğun huyu suyu ayrı. Doğduğundan beri mi böyleydi peki ?