0znur Kızlar merhaba, 15 aylık bir oğlum var. Ve saçları çok seyrek saçı yolunmus barbi gibi kekleri görünüyor 😅 Yok mu bunun yağı kremi falan biraz dolsa
Zeynep_Eren18 0znur çözüm varsa bende burda bekleyim doktorada götürdüm vitaminleri düşmüştü ocean multi vitamin kullandık 5 ay yine aynı 3 Yaşına girecek sarışın ve seyrek milletin bebelerinin saçları gür gür özeniyorum valla🥺
ikicocukcokcocuk 0znur Benim kızım da 1 yaşında aynı çok seyrek 3-4 aylıkken üst tarafı döküldü orası hafif gür arkası dalgalı tüylek
Duyulurum 0znur kestiniz mi hiç saçlarını? Kesmediyseniz güzelce bir toplatmak da daha düzenli ve şık görünmesini sağlar.
0znur Zeynep_Eren18 bizde götürdük değerleri normal ama bizimkinki genetik biraz. Bide kıvırcık 😅 ay varsa yağı magi yapalım da düzelsin biraz
Zeynep_Eren18 0znur bizimki de genetik sanırım benim de öyleymiş annem dedi kaç defa kestik gür gelsin diye yok yani gelmiyor inat ediyo kıllar sanki😀
Nimetdogann 0znur Oğlumun neredeyse hiç saçı yoktu arkada üç beş tel vardı herkes Amil Bey diye severdi 😂 Hafta da üç gün yılan yağı ve tatlı badem yağını karıştırıp sürdüm bir kaç saat beklettim duş aldırdım hafta da bir veya iki gün de sarımsağı ikiye kesip kafasına sürdüm üstüne yine o yağlarım sürüp duş aldırdım gerçekten çok etkiledi şuan saçları böyle herkes hayret ediyor nasıl çıktı diye 😂 şimdi kızımızda pek saçı yok ona da aynısını uygulayacağım 😂
Duyulurum Nimetdogann maşallah 💙 benim dikkatimi o tepsinin icindekiler çekti 😅😅 araba anahtarı, altın, 20 lira, tesbih, buğday, tarak, kalem, şırınga 😄