tutu11
[bilinmeyen] acikcasi ikisinden de memnun kalmadim. Pek ise yaradiklarini da gormedim. Doktorumuzda hic para vermeyin oyle seylere gereksiz demisti. Ama almis bulundum bir kere. Serum fizyolojik damla kullaniyorum. Burnunun ucuna pislik geldiginde de tel tokanin arkasıyla cekiyorum. Cok rahat oluyor.
ikos58
[bilinmeyen] asprator kullanıyoruz ama zor oluyor yanı benım nefesım yetmıyor tek cekıste de gelmıyor uc dort kez zorlayınca da cocuk huysuzlanıp aglıyor
deletedmom4842
[bilinmeyen] Otribebe kullanıyorum aspiratör olarak suyu için de tonimer
mervenurdzz
[bilinmeyen] Şu teltokayla çekme işlemi her Bebek'te olmayabilir ben aspiratörün soktugumda bile zor zapt ediyorum 😞 İlk başta pompa almıştım aspiratör daha iyi diye düşündüm Ama pompada aynı işi görüyor hem daha iyi çekiyor bence
KubraurganAlper
Bize doktorrumuz diğer markalarn kanamma yaoabilicegni söylemişti en saf v3 temiz kullanılabilicek marka tonimer lab baby yazdı verdi 70 tl ödedik ama bunu yapmak için de resmenn harp yaşıyoruz ve tam olarak da açılmıyor n3 pompa ile ne aspiratör ile