Evettt sonunda senelerdir beklediğim düğünüm geçen hafta olduuu. Şimdi merak edenlere özet geçeyim pandemide nikah yaptık vs derken düğün yapamamıştık. Ya okadar güzeldi ki mümkünse herkes çocuklu düğün yapsın diyorum jdjdjdj😂
Endişelerim vardı cünki oğlum kimsede durmaz benle babası hariç ama herkes çok güzel ilgilendi oda ilgi manyağı olduğu için çok hoşuna gitti yani o konuda bi problem yaşamadık. Tek gelinliğim prenses model olduğu için hep ilgisini çekti kuyruğumla oynadı arada bi düşecek gibi olsamda çok zevkliydi. Yani tavsiyem daha çok rahat edebilmek için balık model vs ama tabi sizin hayalerinize bağlı☺️ Çok eğlendik hayalerimden çok öte bi düğün oldu. Tabi dedikodu desen var ahahahah davet edilmeyen birçok kişi geldi senelerdir görmediğim arkadaşlar hemde takıdan sonra 🤣 bende dans ederken çok nazik bi şekilde sizi kim davet etti diye sorduğumda öylece kaldılar ve iki dakka sonra orayı terkettiler 😂 yani kızlar yapmadıysanız insanlar neder diye yapamıyorsanız asla umrunuzda olmasın biz eşimle iyiki yaptık hatta iyiki çocuğumuzla yaptık diyoruz çünki çok güzel geçtii. 💘