Mrb anneler, kızım 19 aylık olmak üzere hala 2 uyku yapıyoruz , tek uyku için herhangi bi sinyal alamıyorum ondan yatırdığım gibi uyur hiç direnmez uyku öncesi ama ben artık tek uykuya düşmek istiyorum, 2 uyku benim için zor oluyor ve gün çok bölünüyor , tek uykuya dAyanabilir mi hiç sanmıyorum 🤷🏼♀️ Hala 2 uyku yapan var mı bu aylarda paylaşırsanız sevinirim 🙏🏼