Merhaba arkadaşlar 6 yıl aradan sonra ikinci çocugumu kucağıma aldım ikiside sezeryan doğum oldu ilk kızımda hiç böyle lohusalik şeylerine girmedim sezeryan ağrısı sancisida çekmedim kızım emer uyurdu vs neyse kısa anlatayım bu ikici kizimda lohusalık ve sezeryan acısı neymiş kralını yasiyorum çocuğa da alışamadım yani ne istediğini halen çözemedim ve diğer 6 yasindakiyle hiç ilgilenemiyorum yemek yapmaya uyumaya onunla ilgilenmeye bile vakit bırakmıyor küçük sipa bu ne zaman geçiyor kızlar 26. Gündeyiz gerçekten 41. Gün bitiyor mu yoksa hurafemi :)))