Gunes_kiz 7 temmuzda a101 e gelecek olan akülü arabadan kullanan var mı? Kullanan varda memnun musunuz? Şarjı ne kadar gidiyor?
endoplazmikretikulumiste Gunes_kiz öyle büyük ürünlerde her markete 1 adet getiriyorlar onuda market çalışanları varsa lens çocuklarına yada komşu çocukları İçin ayırıyorlar şansa kimse ayırmamışsa erkenden gidip sıraya girerseniz kapanın elinde kakıyor bilginize
BalBademmmmmm Gunes_kiz Akülü araba alacaksanız letgoya falan bakabilirsiniz. Biz kardeşime oradan aldık 4 5 yıl oldu hala taş gibi valla
Balbocegi Gunes_kiz biz 6 voltluk olanı kullanıyoruz. Çok pahalı değilse 6 volt bile olsa düşünebilirsiniz. Biz sahile indiriyoruz. Dümdüz alan hiç sorun olmuyor. Hemen hemen 45 dakika da şarjı gidiyor. Zaten üzerinde o kadar bile durmuyor
Gunes_kiz endoplazmikretikulumiste teşekkür ederim canım. Memnun olunmayan bir ürünse boşa sabahın köründe gidip beklemeyim.