Merhaba oğlum 2 ay 6 günlük kolik bi bebek doğduğundan beri ağlama krizleri yaşıyoruz devamlı ama onun dışında da çok huzursuz sürekli ağlar gün içinde ağlamadan durduğu belki bi yarım saat - bir saat vardır gün boyu.Emziririm ağlar kucağıma alırım ağlar aşırı gaz problemimiz var uyutabilsem bile ıkınarak uyanır hemen. 1 hafta-10 gün öncesinde akşam ağlama krizleri olmadığında uyutup anne yanı beşikte yatırabiliyodum şimdi imkanı yok yatmıyo bıraktığım an açıyo gözünü ağlamaya başlıyo sadece titreşimli ana kucağında sürekli sallayarak maksimum 1 saat uyutabiliyorum. Siz nasıl uyutuyosunuz gazlı bebeklerinizi nerde yatırıyorsunuz? Sert ve düz zeminde yatırman lazım dedi doktor omurilik gelişimi için benimki sürekli ana kucağında iki büklüm sabaha kadar titreşim açık ve devamlı sallıyorum. Ona rağmen yine ıkınarak uyanıyo sabaha kadar kıvranıyo 😔