Ceydanil edapskn B edapskn ben sezeryandan 10 gün sonra korse kullandım çok pişmanım keşke 3-4 günlükken taksaymışım. Düşünün bunu sezeryan için söylüyorum. Normal doğum İÇİN bence hemen karnınızı sıkıca bir tülbentle bağlayabilirsiniz. Herşey sıcağı sıcağına iyi oluyor ben pişmanım
burjuvaanne edapskn hayir önermiyorlar ayrica bi giydim denediydim allah kahretmesin ne bicim bisimis o bi 10 dk sonra gozlerim kararti halbuki sıkmiyordu bile o kadar hassaslasmis vucut. Sende evde tek basinaysan sakin kullanma bacim
eserekli_kiz11 edapskn normal dogumum sonrasi ertesi gun korse taktim 40 ima kadar çıkarmadim camdaki kız gibi iyice sıktıryodum 😂😂
edapskn Hava cok sıcak da korkuyorum dikişlerim de var ama tülbent sarmaya başlayacağım en iyisi herkese teşekkür ederim arkadaşlar 🥰