Bu ciban gibi duruyor ama doktora gostermekte fayda var. Hic inanmasam da babanemin bir tarifi var, benim de bu kadar olmasa da kasigimda boyle bir sislik olmustu 2 gun onu yapinca cok guzel etki etmisti. Soyle, soganin yarisini kesiyorsunuz, yarisinin orta kismini cikariyorsunuz, sonrasinda o kisma 1 cay kasigi kadar zeytinyagi koyacaksiniz. Bu sekilde yaptiktan sonra sogani sandal seklinde ocagin ustune koyup hafif yumusatiyorsunuz. Ilininca, hafif sicakken, sizi yakmayacak sicakliga gelince direkt cibanin uzerine zaytinyagli kismi gelecek sekilde kapatip bantlayin, bir gece boyunca kalsin, gerekirse tekrar edin cok guzel sonduruyor oradaki iltihabi, hem de ilac kullanmadan guzel care oluyor. Denemek isterseniz diye yazmak istedim, gecmis olsun🌸