Mora bu arada sevmeyi duygusal anlamda mı söylüyorsunuz yoksa elleyerek sevmek anlamında mı ? Onu yanlış anlamış olabilirim😊 eğer duygusal anlamdaysa sevmiyorum lafını çok geçirmeyin veya sevmediğinizi belli etmeyin demek istedim. Aynı şekilde korkuyorsanız korkunuzu da. Daha tatlı bahaneler uydurabilirsiniz. Bir hanımefendi yazmış annesi sevmese de kendisinin öyle bir durumu yokmuş. Ama çocuklar büyüdükçe farklı evrelerden geçip kendi benliklerini biraz da kendileri oluşturuyorlar. Sevmiyor olma durumunu kafasında çok farklı yaşatabilir, ona çok kötü bir şey demekki annem bile sevmiyor algısı yaratabilir. Yanlış anlamayın niyetim size ders vermek değil, daha önce edindiğim bir bilgiyi paylaşıyorum.