TheFlora valla canım bizim 2 yasa girmemize 1 ay var ama kızım 2 aydır aynı şekilde istediği olsun diyor olmadığı zaman alıyor kendini yere atıyor ağlıyor sürünüyor yerde bana vuruyor aynı şekilde ne evde şiddet gördü nede dışarıda ama artık ben ne yapacağımı şaşırdım o kadar saçma şeyler için ağlıyor ki istediği şeyin ne olduğunu kendisi de bilmiyor aslında sadece istemek için istiyor resmen ergen gibi oldu,🙂