Merhaba kızlar 4 gün önce normal doğum yaptım bu ikinci doğumum ve baya dikişlerim oldu, hastanede bir gece yattım çıkmadan önce ebe alttan muayene yaptı ve vajinada şişlik olduğunu 2 saatte bir buz bırakmamı söyledi, eve geldiğimden beri yapıyorum ama hala geçmedi bu durumu yaşayan var mı aranızda ve başka ne gibi şeyler yapmam lazım geçmesi için, yoksa dikişler patlayabilirmiş, lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz