Melisbugi Merhaba anneler kızım 16 aylık olacak sabah ve gece yatmadan içiyor mamayı 1 ayı aşkın iştahsız azı dişleri çıktı hastalandı falan bunlara yordum hep diş çıkarken ağrısı var diye blenderdan geçirip verdim herşeyi istemsizce şuan kendimi yeni ek gıdaya başladığı zamanlarda gibi hissediyorum dişi patladı hastalığı geçti ben hala blenderdan geçiriyorum pütürlü oldumu atıyor yemiyor kırk takla atarak 2 kaşık zor veriyorum mamayı komple bıraksam acaba yermi onunda etkisi varmı bilmiyorum fikri olan yardımcı olsun lütfen çok tükendim boğaz derdinden kaşığı gördümü arıza yapmaya başlıyor
Makaron_88 Melisbugi bnm oğlumda 16 aylık dün doktor kontrolümüz vardı bn günde 3 kere mama veriyordum doktorum 2 ye düşür dedi sabah ve akşam olarak komple bilemiyorum mesela bnim oğlum sabah kahvaltı hazırlanmasına kadar beklemiyor o yüzden mama veriyorum
Melisbugi Makaron_88 bende çok erken uyanıyor kıyamıyorum veriyorum sabah bugün götürdüm bende Fethiye de herkesin tavsiye ettiği bir de özel muayenehanesi var herşeyini kontrol etti kulaklarında sıvı birikmiş antibiyotik verdi mamayı keseyimmi diye sordum çok şart değil artık yemek daha önemli dedi 2 yaş diye bir şart yok dedi memeyi ve biberonu tamamen kesmemi söyledi yatarak su dahi içmesin yanlış beslenme bu dedi sıvılar yatarak daha çok birikip baskı yapıyormuş rahatsızlık veriyormuş
Deletedmom5284 Sanmıyorum, kızımda şuan iştahsız 23 aylık, ama çok şükür ki mamasını yiyor, yemek yemese bile gereken bütün vitaminleri verebiliyorum, aralarda meyve falan yedirebiliyorum, bugün zorla 3 pirzola yedirdim Allah’a şükür kırk takla ata ata